2019. szeptember 17., kedd

 Régen jártam itt! Mióta Szilvike útra kelt az ismeretlenbe, gyakorlatilag nem foglalkoztam ilyesmivel. Abbamaradt a paleó is az edzés is.  Meg is látszott rendesen. Visszaszedtem azt az iszonyú súlyt, megint elfeledve, hogy nem vagyok normális ember és ha normálisan eszem akkor újra megdagadok. Hamar jött a bűntetés, hiszen két éve egy utazás után, elkapott valami, valami ami kísértetiesen hasonlított a stroke-ra, de nem az volt. A dokkerek tanácstalanul álltak széttárt karokkal. De én élni akartam és fél év után legyűrtem a kórt. Viszont nem tanultam belőle, ugyanúgy csináltam tovább mindent. Egy hónappal ezelőtt viszont beijedtem. Elkezdett vérezni a köldököm. Nem tudtam miért és  a klinika jövőre adott volna időpontot csak a vizsgálatra. Egy régi ismerősöm  megnézte és azt mondta, ez egy kezdődő köldöksérv és ha mivel már áttörte a hasfalat és a köldök bőrét hamarosan kizáródik, és akkor menthetetlenül sanyi. Egyszóval berosáltam és a tanácsára azonnal fogyózni kezdtem. Egy hónap alatt annyira jutottam, hogy bár nem tudom mérni, de kb úgy 10-15 fogyhattam nem tudom, nincs panaszom a sérvvel azóta. Majd lesz, mert ma elkezdtem egy lájtos kis súlyzós edzést hiszen még sétálni a szó nemes értelmében nem tudok és mozogni kell. A paleót a hagyományos értelemben nem tartom , de nagyban hasonlót igen, azaz nincs kiszt és cukor csak amynnyi a gyümölcsben van. Szóval az őrült aki cserbenhagyta a blogolvasóit visszatért, és újra bepróbálkozik nálatok. Fogadjatok olyan szeretettel ahogy én írom ezeket a sorokat. Még jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése