2013. április 21., vasárnap

Paleóm története XLIII. rész

Ez a nyomorult centrifuga utál engem! Elcseszett R2D2 -ként visítva jelezte tegnap, hogy kínja van. Hamar szétkapám és detektáltam, hogy egy motortartó gumibak elszakadt. Gondos háztartásbeliként rejtegettem egy ilyen gumit a műhelyben. Nosza vigyorogva kivonulok érte és diadalmasan hozom. Igen, de a szakadt részek eltávolítása az évtizedes beágyazódás miatt nem egyszerű. Gumiról lévén szó pedig amikor enged, a húzó kéz fénysebességre vált, mint a Millennium Falcon. Ilyetén felgyorsult, csavarhúzót tartó mutató ujjam pedig ezerrel becsapódott a csavartartó tőkébe! Azonnali orgazmus! A fellegekben jártam, talán még a köröm is megmarad, de nem biztos. ja, hogy itt a fogyásomról írok? Hát az csak a dietetikusoknak megfelelő. Nekem nem! Egyetlen szerencsétlen, fájós seggű kilót tudok csak könyvelni a nagypofájú hét kezdet után. Mindez azért, mert rá sem bírok nézni a káposztára. Amilyen ígéretesen indult a káposztaprojekt annyira befuccsolt hét közepére. Ez a növény ehetetlen. Maradt a minden egyéb. Sőt, ég a pofám, de bevallom, még ha sziklát is dobtok rám,( megérdemlem) pénteken sütit sütöttem, és ETTEM EGY KIS SZELETET!!!!! Most leszakadt az ég Debrecen felett erre a bejelentésre. Tehát a nagyszájú 400 kalória helyett, befaltam egy papírvékony cukorbombát. Az dobja az első követ rám , akinél éppen van!!! De rögvest! Ég a pofám, mint a Reischtag, de leírtam böcsülettel, mert ez is a történethez tartozik. és lusta disznó is voltam a héten, mert nem tornáztam, nem súlyzóztam, punnyadtam a dagonyában, hiába no a disznóvér nehezen változik!!! Majd a héten bepótolom! Fogyókúrám 109. napján így tehát csupán 31.3 kg mínuszom van jelenleg. Mindenesetre az arcomból visszaveszek és megpróbálok többet mozogni a héten, hogy kedvezőbb számokkal jöhessek jövő héten. Mert jövök!!!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése