2013. április 7., vasárnap

Paleóm története XLI rész

Jó reggelt kedves olvasóm! ha már nincs jobb dolgod, mint, hogy engem olvass akkor köszönöm, hogy szánsz rám időt! A múlt hét elég hektikusan sikerült. A húsvét nem hozott hízást, mint hittem, csak egy erőteljes szorulást, és ez sajnos még egy hét múlva is tart. emiatt azt érzem, hogy híztam, de csak a komfortérzetem sérült, mert a mérleg nem mutat többet. Igaz jelentősen kevesebbet sem! Éppen ezért döntöttem úgy hogy bevezetek egy harminc napos ketogén étrendet. Ez azt jelenti, hogy még minimálisabbra csökkentem a szénhidrát bevételt. Igaz ezt is amolyan Csacsásan akarom bevezetni, azaz nem lesz feltöltési szak. mert a ketogén diéta lényege, hogy öt napig minimál bevétel és két nap feltöltés amikor bővebben ehetsz. Na itt nem lesz ilyen kilengés. Igaz ahogy olvasgattam a témáról azt hiszem egy ideje már a látens ketózis állapotában leledzem, hiszen, mert annak tünetét észlelem magamon és ez lehet a szorulás oka is, De ha így van akkor nem lesz újdonság ez a 30 nap. Mozogni úgy ahogy én szeretnék még mindig nem tudok, állandóan lerohadnak az ízületek. Igaz sikerült már a múlt héten, hozzám képest maratonit gyalogolnom kétszer is. Első alkalommal 2-3 kilométer gyaloglás és egy óra állás volt a szokatlan, de hasznos teljesítmény. Pénteken pedig csak ennyi gyaloglás. Rájöttem, hogy ki tudnék menni a világból, ha nem lenne ilyen vacak a lábam. Nincs már se fulladás, se derékfájdalom. Mesterem Maja azelőtt sokat mondta, hogy kilométereket gyalogol.Jelentem Mester belekezdtem én is!!! Jaa, hogy annyira csapongok, hogy nem is mondtam miért döntöttem a ketogenizáció mellett? Az agyamból fogytam a legtöbbet! Szóval, ezen a húsvétos héten mindössze 70 dekát fogytam. Tudom hogy ez a természetes és az orvosilag támogatott keretszám, de nem én lennék ha ebbe belenyugodnék. Meg kell húzni jobban, hiszen így veszélyben a vállalás, hogy július 6 ra leadom az első ötvenet. Karácsonyig meg a többit. Hallottam egy srácról aki állati edzéstempóval 160 kilót dobott le egy év alatt. No ő az etalon nem az orvosok. Igaz ő 20 évvel fiatalabb nálam. No mindegy, ma egy kedves kis keverőtárcsás centrifugás mosással indtok, ami megmozgatja az összes izomcsoportot, majd egész nap, minden percben amikor ráérek, egy kis 20 kilós súlyzóval végzek gyakorlatokat annak jegyében, hogy a kar edzése égeti a legtöbb kalóriát. Mindehhez mára egy marék libatepertő lesz a napi menü.Ez paleós! Álló mozgás még nem megy, mert a jobb térdem rendeltetésszerűen beállt hétfő reggelre, mint mindig, bár azt hiszem csak az én alacsony fájdalomküszöböm az akadály, és egy ovis meg sem érezné ezeket a fájdalmakat. Ez van. Talán holnap már Norbizhatok kissé. Minden percemet ezentúl nem feltétlenül a fészen, hanem a szőnyegen edzéssel akarom tölteni, míg a család haza nem ér, hisz nem jó nekik látni egy bálnát vonaglani a padlón. De annyi pont elég lesz, kileszek, mint a tömött liba, de ez a cél. Remélem hogy egy hét múlva tudom majd emelni a kezem, hogy írjak neked olvasóm, addig is kitartás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése