2013. július 7., vasárnap

Paleóm története LIII. rész

Hatos a közepe, beleestem már véglegesen a 160 - asok klubjába. Alakul ez ha nem akarom akkor is. Jó hangulatban vagyok mostanság, de ettől nem jobb. Has hatalmas még, de ember!, olyan flexibilis hogy hajtogathatom is. vagy felcsavarom, mint a szalvétát a gyűrűjébe. Ha nagyon figyelek és jól hajtogatom még a cerkát is megfigyelhetem tükör nélkül :) A séta meg úgy megy, hogy ha így folytatom Forestre magyarosítom a nevem, mert a futás már csak egy kis lépés ettől az állapottól. Egyszóval raj vagyok! Vagy mi? Eddig elég pozitív? Na, jó akkor nem mondok negatíva,t minden happy! Mondjuk itt az ideje, hogy a paleó egyes részeit átalakítsam a magam sajátságos diétámmá. De számomra még mindig az a lényeg, hogy ha nem muszáj nem eszem. Ez a lényeg, én marhaelindultam Pestre két almával, de egyet visszahoztam, ettem közben de nem parázok, hogy jajj mit zabálok a vonaton, mint a magyarok nagy része. Inni viszont kell! Sokat! Ha iszol olvad a kiló! MOzgásnak eegyenlőre elég a séta, napi pár órácska és sirály minden! Menni jó! sokat menni meg fárasztó, de hasznos. Stresszt balra el vigyor a füledig és nem lesz baj! Leszarom tablettára kell cserélni az összes gyogyót. Lassan beszerzek egy kerót és huss, már menni sem kell, mégis fogyok De ahhoz kell még vagy 10-15 kiló minusz. Valamint a gyümivel is vigyázzatok, hajlamos belőle az ember többet falni és a benne lévő fruktóz nem tesz jót, éppen ezért ha nagyon éhes vagy inkább vékonyra szelt karalábé vagy répa legyen a nasi. Ne hidd, hogy lazíthatsz 40 kiló után azaz hidd, mert így van, de ha nagyon belehúzol, hamar visszaugrik pár kiló és oda a komfortérzet. Esetemben a türelemmel van baj mostanság pedig látom lassan én is az eredményt. Kezdek rájönni, hogy kb jövő ilyenkor érem el az ideális súlyom ami 110-120 kiló és utána egy ésszerű élettel tartani lehet, de addig még akad némi lemondás, igaz egész jól sikerült kordában tartani a falási mániámat. Néha beugrik egy két tiltott falat, de öreg vagyok beleszarok, túlzásba sosem viszem. Legyetek rosszak, bár de ne zabáljatok, Egy hét múlva jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése