2013. október 16., szerda

Paleóm története LVI. rész

Kicsit később jöttem, mint ígértem, de semmi nem történt, kössünk egyességet olvasóm, ezután csak akkor érkezem, ha történik valami. Hadd kezdjem úgy a mai bejegyzést, mint az isteni Hofi.
 Te, haver, figyelj!
Megint rájöttem az okosságra, csak ezért írok. Egészen a múlt hét végéig én is abba a hibába estem folyamatosan, hogy egy egy jól sikerült fogyis szakaszban amikor mondjuk 2-3 napont át sikerült betartani sőt alulteljesíteni a magam elé kitűzőtt kajamennyiség betömését akkor utánna ha reggelente kisebbnek éreztem a hasan egyből ugrottam a mérlegre. Utána meg estem, de pofára. Más alkalmakkor pedig ha csak, hogy a mai divatos kifejezéssel éljek, random álltam rá, egyből befostam a gyönyörtől. Valahogy nem az volt az első gondolatom, mint általában, hogy " Szar ez a mérleg, tutira gyenge az elem benne", hanem az öröm, hogy lám, s úgy dagasztotta a mellem a büszkeség hogy a mérleg egyből ugrott két három dekát felfelé. Engem minden hízlal .Esküszöm! Múlt alkalommal Edit kirakott a fészes falára egy veknit szépen felvágva, na hát én azt nézegettem vagy öt percig, elméláztam, álmodoztam, talán még rágtam is esendően, és láss csodát másnap reggel húsz deka plusszom volt! Na, de miért is kezdtem bele ebbe?
Rájöttem, hogy nem azonnal érvényesül a kilók eltünése, hanem úgy 3-5 nap múlva, de akkor erőteljesen! Mivel keddre a szülinapomra 22-én meg akarom magam ajándékozni a minusz ötven kiló eufóriájával ezen a héten hagyom a francba az általam felállított tudományos zabálást. Eszem sokat, azaz sokszor. Mindig picit és paleósat. Most reggelire például két alma csúszott és az ebéd tepsiben sült csirkemáj lesz dinsztelt hagymával vacsi a szokásos. Semmi. Délutánra úgy 3 körülre marad még a májból  ( hagyok)  két darabot és azzal le van zárva a mai cucc evés terén. Így telnek ezek a napok már csak 6 jövő kedddig és akkor talán minden oké lesz. . Ki fogom próbálni aznap, hogy felveszek a vállamra egy cementes zsákot és járok kelek vele egy kicsit, csak hogy tudjam, ennyit adtam le! Drukkoljatok, Jövök ha lesz miért!

Ja és kedves Geo, köszönöm az unszolást, megtaláltam a beállítási lehetőséget a blog szekesztésében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése