2013. november 22., péntek

Paleóm története LIX.rész. Felpörgetve

Még mondja valaki, hogy a hirtelen felindulásból elkövetett lelki összeomlás és az azt követő nyugtatópár nem teszi kreatívvá az embert. Igaz, hogy az esti filmen bealudtam, de már délben kiváló gondolatot eredményezett. Elég régóta leállt a hírös paleó által generált fogyásom minusz ötven kiló után, szart a fejemre annyira megszokta az átkozott szervezetem. Kitaláltam az edzést ami jó ötletnek bizonyult egészen addig, míg családom egyik prominens képviseléjőjével egy váratlan, de annál fájdalmasabb vitát generált az edzés anyagi vonzata. Emiatt volt szükség a bogyókra utána. De agysérült állapotom váratlanul fellebbentette a megoldást. Persze az edzést nem adom fel, viszont máshol behozom az árát. Tegnap déltől tíznapos léböjtkúrába kezdtem. Legalább nem kell az élelmezésemre költeni addig sem! Ha hívő lennék az adventet megelőző időszakra fognám a kúrát de elvetemült pogány létemre csak a bolond fejemre tudom hárítani a döntést. Szokásos kamikaze módon beleugrom tehát a léböjtbe. Kiváló tisztítókúra lesz átkos szervezetemnek. A felhalmozódott méreganyagoktól megszabadulva újra fog indulni a fogyás!!! Viszont! Mivel az elmúlt alkalommal az ötnapos léböjt, edzéssel kombinálva, majdnem kinyírt, ezért amíg tart, felfüggesztem a nehéz súlyzós edzéseket marad a séta és a kardió, hogy ne unatkozzak. Lényeg, hogy lappadjak mint a tehén, ha elfogyott a lopott tritikálé. És menjen belőlem a  sok átkozott méreg ami ráült a paleómra. A jófranc tudja honnan került belém, hisz eddig is paleóztam, hellyel közzel! Ja hogy itt a baj? Oké! most behozom a lemaradást. Figyelem! Ha ehhez az eszközhöz nyúlsz az nem fogyókúra ne várj nagy fogyást, ez csupán tiszttókúra amellyel megszabadulsz újra a felgyülemlett mérgektől, mesterem Maja a bátor hosszabbat csinált év elején, de én gyáva féreg vagyok és első körben ennyit merek bevállalni. Elég a'. Az egészben az lesz a szar, hogy újra kell főznöm a családnak és nem nagyon kóstolhatok, tehát elsózott vagy éppen sótlan kaják tömkelege jön! Ha ezt befejeztem és újra kezdtem az edzéseket megint jövök, edzéstervekkel és egyébb adalékokkal, Kívánjatok jó szerencsét az újabb őrült akciómhoz! Csűcsákány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése