2014. március 1., szombat

LXVI rész. Felismerés.

Soha, mióta elkezdtem ezt az életmódváltó projektet, soha nem hittem, de nem is gondoltam volna, hogy ez ilyen iszonyatosan nehézzé válik, és pont akkor amikor már azt hiszem sínen vagyok.Be kell valljam mostanában néha igencsak bűnözök, elmondom mert hozzátartozik az igazsághoz, tegnap is befaltam pár muffint amitől csak iszonyat lelkifurdalásom lett, de mivel abbafejeztem hamar más változást nem okozott. Legalábbis így gondolom és mostanában, bevallom férfiasan többször előfordul effajta kilengés. De igazából nem ez a nehézség. Az előző fejezetekben sokat beszéltem arról, hogy a paleó mellett hamarosan elkezdem a test tudatos építését is. Megtettem ma három hónapja minden nap edzőterembe járok! De! Ez a része iszonyat nehéz, és nem hoz olyan gyors eredményt, mint ebben az időszakban tavaly a paleó. Sokan azt mondják, hogy a zsírszövet átalakítása izommá nem jár súlyvesztéssel, ezért nincs jelentős fogyás és ha ezt elfogadnám ezzel lehetne is takarózni, de nem fogadom el, hisz egységnyi izom kisebb térfogatú és könnyebb mint egységnyi háj, ergo a súlyvesztésnek is működnie kellene, tehát valamit iszonyat szarul csinálok. Tudom mit! A kaja! Mivel edzés után szinte zsezseg bennem az éhség így eszem, persze általában paleósat, de SOKKAL TÖBBET, mint eddig. És ez nem jó! Igaz erre meg azt mondják a lusta okosok hogy mivel több a kalória felhasználás, többet kell enni! Nem igaz, legalábbis esetemben marhára hamis ez az állítás. az én idióta, csak léböjtből értő testem ha sokat eszem akkor nem fogy, nem is hízik, de nem fogy! Ez ilyen egyszerű. Hiába edzek, gyalogolok naponta szívósan az arra elég, hogy ne hízzak ekkora mennyiségű kajától ami tulajdonképpen nem sok egy normál testnek, meg el is osztom a nap óráiban kis adagokra többször, de mégis lószar! Tehát Gyermekeim, ha én vagytok és ekkorák ne zabáljatok! Meghírdetem a második répakorszakot! Éljen a zeller!És egyéb ökörségek! Meg jöhet a tojás is. Persze a Csacsa féle depis mennyiségben. És mivel izomsérülésem megmutatta mennyire lekvár is vagyok, ezért a napi edzésadagot, felemelem a kényelmes 60 percről 90 percre holnaptól. Nehogy már ez a nyomorult porhüvely diktáljon. Kutya nehéz lesz de legalább lesz eredménye! Mert ha nem akkor fellógatom és hadd fújja a szél. Összefoglalom, kevés mennyiségű kaja az is főleg zőccség, másfélszer annyi edzés, lehetőleg extrém súlyokkal a lágyság ellentételezésére ( és itt nem érdekelnek az észérvek), több hasgyakorlat!!!! Kutya nehéz lesz, de a paleóba belekezdeni is az volt, ezért ettől is robbanásszerű eredményt várok, két - három hónap után, aztán majd revidiáljuk a cuccot. Ég veletek híveim, hamarosan megírom, hogy működik e!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése