2014. november 19., szerda

Sokadik bejegyzés, de itt fordul cucc

Hát vazze! Feltaláltam a spanyol viaszt és kiderült az ami ezer éve tény! A kenyér és a liszt az én genetikám mumusa, mint általában minden hízékony embernek. Jó mán annak aki nem hízik napi egy szelet kenyértől! Kurva jó!. Most elárulom a titkot, persze nem a megváltást , hanem a nagy szart! Azért vagyok ilyen trágár, mert haragszom magamra. Lekvár vagyok szarral keverve! Mondjuk erre is meg lenne a magyarázat de nem keresek oltalmat! 8 kilót híztam március óta , mióta eszem kenyeret meg cukrot, Persze az edzés sem segített  fogyásnak amikor is 42 cm átmérőjú karomból 53-as lett! De ez nem mentség híztam és kész, vigyen el az ördög a pokolba. Még a 4 narancs is sok ennek a szemétláda testnek.  Berágtam mint a 6 os anya a csavarra. Most jobban belekezdek, mint tavaly mikor 53 kilót fogytam. Sikerült megoldani az edzést, holnaptól az öngyilkos program karácsonyig az ortodox  paleóval! Megmutatom ennek ea genetikának, hogy  mennyit ér Orosz T! Vége ennek a lazításnak. Híveim bebizonyosodott  hogy nem elég lefogyni egy részét a feleslegnek és lazítani, hanem azonnal kell folytatni de sokkal keményebben. Kurva keményen! Szart sem ér 53 kiló, ha van még 30 egynehány! Be kell keményíteni de piszkosul, lazsáltam eleget! Holnap egy kétórás kar program minden sallang nélkül  hadd szóljon rezegjen az a kurva bicepsz , szakadjon a tricepsz! Iszonyat ideg vagyok a mérleg miatt! Nem érdekel, ha nem tudom emelni a karom másnap, de nagyon nagyot kapjon ez a nyomorult test. Közben három narancs és az is sok! Nektek nem kell ez, ez az én keresztem, de jövök has nélkül nemsokára barátaim! megmutatom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése