2015. október 3., szombat

Bűnös szándék (73 tán)

Naszóval! Így ne csináld a fogyit! Tegnap reggel elmentem bevásárolni, éhesen. Egyéb okok miatt síkideg voltam, éhgyomorra jól jön a xanax. Első hiba, éhesen ne menj vásárolni. Második hiba, stresszben, szombaton ne menj túltömött boltba. És a bolt előtt megvolt az első jel. Kiszálltam a verdából egy öreg gesztenyefa alatt parkoltam, és úgy baszott fejbe szúrós tokú gesztenyetermés, mint Európát a migráns áradat. Ez meg az előbb leírt körülmények tették lehetővé, hogy el(k)csábuljak. Az üzletben csodaszép rakott fejet árultak ami úgy vigyorgott rám, mint a debilis Mona Lisa a Louvre-ban. Tobzódtam hát! Vettem egy vékony csíkot. saját használatra. A paleót felületesen ismerő olvasóim kérdezhetnék, hogy mi ebben a bűn, hiszen ez is húúúús. Igaz, de én jelenleg tartós eredményre törekszem ezért  a paleó klasszikus formáját igyekszem művelni azaz amiben bármi tartósító vagy idegen anyag van, lásd aszpik, az nem megengedett. Még ennyi se! Mindegy bűnöző  létformán kiteljesedéseként hazaérvén egy csípős zöldpaprikát magamhoz véve  kenyér helyett befaltam!!!! Mind a 11 dekát! Napközben folytatódott a vesszőfutásom és eljött a kései ebéd. Sült tarja! Na az hús, mégha lengyel brikettnek látszott is. De a nagy tepsiben úgy eltünt az egy kiló tarja, mint Damon Hill Silverstone-ban. Harmadik hiba! Kompenzálva a hús  mennyiségét  amit el kellett osztani a családban ugye, rizset kezdtem el enni. Ami szintén szigorú embargó alá esik! Fene a belem, De mentségemre legyen mondva ezen a napon követtem el hatalmasabb bűnt is. Nejem és lányom kilátogattak egy óvatos dúlásra a debreceni Nagyvásárra ahonnan is én gyűjtöttem be őket kocsival. Hálából pár dekányi általam rajongásig imádott marcipánnal leptek meg. A marcipán úgy hat rám kicsomagolva, mint a meztelen női test. ha meglátom elmegy az eszem és csak habzsolnám. Így is tettem azt öt dekát 3 másodperc alatt befaltam. Ennyiért már meg kellett volna kövezni, mármint ennyi bűnért. A nap estig tartó  részében már csak a slankító cigarettának áldoztam . Este még két alma legurult öt után, de azt lehet. Sőt!
Ennyit a sikeres fogyimról Jövök még, nem ússzátok meg!

2 megjegyzés:

  1. Ne ennyitől nem lettél bűnös, mert amennyit eszel, attól úgy összeesel, mint az aszpik ha folyamatos meleg éri,....

    VálaszTörlés