2013. március 3., vasárnap

Paleóm története XXXVI. rész

Nem szünök meg, nem, de úgy gondolom túlságosan magamutogató és harsány, ha minden nap írok blogot, túl sokat vagyok jelen a virtuális térben és talán ezért rugaszkodtam el a való élettől Túlzásba vittem az őszinteséget és saját nyomorom taglalását. Hiba volt! Azt gondolom egy heti összefoglaló pontosan elég lesz ezek után, amikor eszembe jut. Képek és minden sallang nélkül, csak a tények. meg kell tanulnom különválasztani a saját érzelmeimet, fájdalmaimat, bár ezidáig úgy gondoltam ettől lesz egyedi. De talán nincs erre szükség. Nem keserűek a szavaim, csupán rájöttem, hogy túlságosan kitárulkoztam.Ez talán sokakban negatív érzéseket keltett s rapszódikus stílusom arra világított rá, hogy ösze vissza beszélek. Utólag átolvasva a blog tartalmát, nagy a kísértés, hogy töröljek néhány bejegyzést, mégsem teszem. Olvastátok már és álságos lenne utólag törölni. Inkább visszafogom magam, mind itt, mind a fészen. Ma tojásnap lesz! A reggelin túl vagyok. Fél marék sárgabarack magot ettem. Kell az a kis cián, különben mitől mérgelődnék? Ebédre főzök néhány tojást, vacsora nem szükséges, hiszen szüleim vendégül láttak szombaton és szerintem rengeteget ettem. Volt négyféle torta is, de nem csábultam el. Ezen a héten már lesz fizu, mert a gyümölcs nagyon hiányzik. Bár a paleó újjabban nem ajánlja, de én igen! Jövő hétfőn jövök....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése