2014. január 4., szombat

Egy paleós naplója LX!II rész.

Azt mondják az öröm és a kiegyensúlyozottság jó hatással van a diétára. Immár ezt is tanusíthatom. Január másodikán megjelent legújabb kötetem és ettől kimondottan jól érzem magam, sőt jobban megy az edzés, nincs helye a fáradt gondolatoknak a fejemben állandóan a kötet hivatalos bemutatójának a tennivalói járnak.Gépiesen nyomom húzom emelem a súlyokat és csak a szériák számát mantrázom. Otthon is egész nap a promóción jár az agyam így szinte enni sem nagyon kell! Hatodik kötetem, de minden alkalommal lázba jövök az előkészületeken, jobban örülök neki, mint mikor a kezemben van. Higgyétek el, nagy duma az hogy az új kötetet végigpörgeti a szerző, majd beszívja annak nyomda és papír illatát amikor először a kezében tartja. Addig örülök, amíg meg klell érte harcolni. Az eredmény mellékes Lao Ce örök igazsága éppen ide illik :
- Mikor felérsz a csúcsra a hegyen nem annak örülsz, hanem annak, hogy leküzdötted az odavezető utat!
Jó úton járok kedves barátaim. Tegnap tettem egy ígéretet Égerfai Józsi barátomnak aki hiányolta a kilók elleni harcról még nem írtam könyvet. Nos, most itt is ünnepélyesen ígérem, hogy amint megvan a minusz 100 kiló (Nyár végén) akkor megjelenetetem a Paleós naplóját kötet formátumban. Úgy gondolom ez az 50 kiló még nem jogosít fel erre, de 100 kilónál már hiteles leszek.


Új kötetem a Publió áruház weblapján megvásárolható ekönyv és nyomtatott formátumban is:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése