2014. január 1., szerda

Egy paleós naplója LXI rész

Kemény karácsony van mögöttem, becsülettel megmondom, hogy beájultam a bejglik és a paleó által szigorúan tiltott dolgok közé! Persze kenyeret azt most sem! Ezt az egyet tartottam. De cukor jött ezerrel. Mintegy kompenzáció az egész éves küszködés miatt. Írhatnám, hogy keményen tartottam magam egész ünnep alatt, de nem teszem! Eddig is őszinte voltam ezután is az leszek! Most legalább lerombolom az utóbbi időben kényelmetlenné váló " Neked aztán van akaraterőd" című mondatokat. Nem baj! 24. óta eszem cukrot!!!! Persze nem véglegesen. Holnap véget ér a jó világom!Kipróbáltam, nem jött be! 2 kilót híztam egy hét alatt! Teszek rá! Nézd! 45 éves leszek az idén. Nincsennek illuzióim, sem álmaim, ma már. Csak egyet tudok, Ezen ünnepi kilengés ellenére holnaptól kökeményen folytatom az általam már vallásként imádott paleót. És annak is a legortodoxabb ágát. Mint az első három hónapban! Ehhez még hozzájön egy kemény edzőtermi edzés naponta! oda vissza 6 km sétával mindennap. Tehát ha ez a projekt beindul, mert beindul, nemcsak a kilók olvadnak, henem erősödni és valóban csinosodni is fogok! Mert fogok. Emiatt engedtem meg magamnak ezt az egy hetes kilengést. Ettől még nem adtam fel csak rákészültem. Mondom én! Csak az a különbség, hogy én meg is teszem. Tehát I love you répa, hagyma reggelik és farhát ebédek. Megérte? Igen! Mindenképpen változtatnom kellett volna, mert megállt a fogyás. De így edzéssel és komoly paleóval vesszek meg ha nem indul újra! Mától hetente beszámolok! Csűcsákány!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése