2016. január 4., hétfő

Kitartok,mint Oleg Kosevoj.

Oké oké ez még csak a második nap ami most kezdődött,de azért ezek a legkeményebb napok. Pontosabban az első a legszarabb és ünnep után, mikor a gyomor akkora, mint egy hátizsák.Kínban voltam, mert a narancs talán eleinte nem túl jó választás reggelire, sok savat csinál, de elmúlt. Répából is több  kell legközelebb, mert estére, szinte egyben faltam be a narancsom hajastul.De szerencsére hamar fejbe vágott a jótékony éjjel és elfelejthettem bánatom. Persze álmomban zabáltam! Parizeres zsömlét. De szerintem én attól is hízok amit álmomban megeszek. No, mindegy ma töretlen lelkesedéssel  jön a folytatás. Valamivel bőségesebb reggelit ettem ma  így elkerülve az elcsábulás veszélyét, de még éppen benne a kalória határban Három főtt tojat, két hagymával. 220 kalória max.

Az ebéd újfent répazat a vacsi meg egy alma így beleférek a 400 kalóriába ami a fokozatnak jót tesz.

Ma elmaradt az edzés! Egyrészt, mert reggel jó órás hótolást abszolváltam,másrészt pedig rájöttem, hogy a heti öt alkalom a teremben utópia egy ilyen vénembernek.Heti három lesz az ideális:

Hétfő: Kar, Tricepsz bicepsz
Kedd:Mell hát
Szerda Váll,has
Mindezt egyéni ütemben, láb edzést nem tartok,éppen elég neki ezt a hatalmas súlyt cipelni,izmosodott rendesen. Kidolgozott,zsírmentes!

Na,Isten belétek híveim!Majd gyüvök felétek és ne feledjétek a jelszót:
Kitartok,mint Oleg Kosevoj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése