2013. június 16., vasárnap

Paleóm története L. rész

Azé' csak megpróbálok valamit az első félév végén ebben a finish időszakban. Ha az 50 kilót a múlt alkalommal irreálisnak nyyílváníttattad kedves kis olvasóm, azért egy hajrát megindítok mint ahogy azt az evezőseink szokták. és mindig nyernek vele! Tehát , mivel 19 nap van hátra úgy döntöttem én is berúgom a hajót! Semmi őrültség, amit tőlem már megszokhattál, csupán apróságok. Reggeli az időpontig ezután csak friss zöldség lesz vacsora alma, kizárólag és abból is csak egy. Az ebéd az pedig valamilyen húsétel sült vagy pörkölt köret nélkül vagy egy egyszerű főtt farhát ! Valamint minden boltbajárást, egyéb állással sétával kapcsolatos tevékenységet bevállalok azután, természetesen gyalog és nem verdával. Ez kiegészíti a napi rutintornát. Ja, azt kihagytam, hogy időközben beszereztem egy boxzsákot és hamarosan Rocky Balboává válok, annak minden kitartását és tehetségét nélkülözve. Nagy szavak! igen, de legalább tervek. Én nem fogok belepunnyadni az önsajnálatba siratva azt hogy pillanatnyilag megállt a fogyás, inkább zsezsgek és terveket szövök mint egy fogyatékos pók. majdcsak kisül valami ebből is. Történt velem valami az utóbbi időben, hogy mi az nem tartozik rátok, ami miatt szárnykat kaptam. nem, nem a Redbull volt az! Talán kikerültem a Kutbull! Je jelenleg az elszántságom hegyeket mozgatna. Ja, és Edit, működik a bevonzásos cucc! Kihasználva friss erőmet tovább gondolkodom minden extrém ökörségen ami lefaraghat ebből a hordóból.Mert már nagyon unom! Laza laza és plötty, de még mindig ott van! Konstatálom tehát, hogy a hasi zsír iszonyat nehezen bomlik le! Ahhoz hogy hatásosabb legyen a dolog legalább napi 5-6 menet kellene egy vetett ágyban, és ugyenez a diéta. No de ehhez egy paleós partner kellene, aki szintén így gondolkodik, de lássuk be még egy ilyen hülye nincs a földön főleg az ellenkező nemből, de még egy másik fajból sem, sőt egy másik galaxisból sem . Így marad a lassú víz partra fos szituáció és várok a soromra. Addig is boldog pecekben gazdag és kalóriában kevés napokat kívánok neketek, Jövő héten jelenek. (és ezt veheted fenyegetésnek is)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése