2013. június 24., hétfő

Paleóm története LI rész.

Gyalogolni jó! soha nem hittem volna, hogy ez a mondat elhangzik az én számból valaha is. Legalábbis az utóbbi 10 évben. Sőt, megspékéelm még egy szóval : Gyalogolni kánikulában jó és hasznos dolog. olvadnak az emberről a dekák. Minap Püspökladányban gyalogoltam pár kilométert a rekkenőben, és nagyon jó eredménnyel volt a fogyókúra szempontjából. Megközlítttem vele az első lépcsőt. azaz a minusz negyven kilót. Ennek érdekébeen tagnap bevállaltam egy félnapos fizikaia munkát ma meg egy laza 3 km-es sétával kezdtem a napot. Postára mentem, meg vissza. Még néhány Deka hiányzik a 40 kilóhoz, de órákon belül meglesz! mai menü szintén a nyers ételek jegyében zajlik. Reggeli két paradicsom volt, ebéd egy közepes karalábé lesz, nyesen szeletkékben, vacsora pedig két vacak, savanyú alma. Jelenleg,mióta rájöttem, hogy hatodikáig képtelenség a minusz ötvenet összszedni, mert időközben néha elkurvultam, az a cél, hogy egy jó hajrával megközelítsem az etalont , de legalábbis jóval a negyven fölött zárjam első paleós félévemet. Kedves hölgyismerősöm, hangsúlyozom jogosan, megfeddet a minap, hogy nem átallok nyavajogni azon, hogy itt lóg, meeg onnan nem megy le, miközben ennyit fogyok. Most itt ünnepélyesen fogadalmat teszek, hogy ezentúl KIZÁRÓLAG száraz tárgyilagosággal valamint igen ritkán említem a plasztikacsemegét!!! Köszönettel tartozom még Angel nicknevű olvasómnak is aki mindig a gyaloglásra bíztatott. Kedves Angel ennek most jött el az ideje. Igazából most látom, mennyire gyarló és telhetetleen az ember. Év elején lazán kiegyeztem volna, mint a két Fecó 1867-ben, mármint Deák és I. Ferenc Jóska, abban, hogy csak tudjak biztonságosan menni és minden oké lesz. Erre mi történik nem egészen fél évvel ezen óhaj közlése után? Szaladnék is mint a nyúl. No, azért az még odébb van!De eljön az is! HISZEM! Ha meglesz a negyven minusz csinálok egy fotót újra, addig is jó paleózást nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése