2013. január 27., vasárnap

Paleóm története III.

Persze ezt a "jólérzem magam" cuccot hamar könnyű lenne magamévá tenni, de nem ilyen egyszerű. Kicsiny fellélegzés után annyit lazítottam, hogy reggelire megettem 5 frankfurti virslit csupán mustárral brrrr..., kenyérzabáló gyomrom nem érezte jól magát a sikos virsli leérkezésekor, annál is inkább, hogy immár a negyedik napon nem volt olyan happy a kedvem és nem voltam olyan könnyű. Még szűkülőben lévő gyomrom azért befogadott délben egy kisebb tányérnyi fasírtot szintén a paleós fajtából ami nem tartalmazott sem morzsát sem kenyeret, persze hogy alig állt össze.nem kellett volna ennyit zabálni mert azért a kalória nagyon fontos, lévén ez diéta, de akkor még a krumpliköretemet sirattam Itt kell beszélnem a paleós élelmiszerek áráról. Mivel nem annyira ehetsz felvágottakat sem egyrészt mert sok bennük a tartósító, másrészt mert nem tartalmaznak húst, ezért tanácsként azt kaptam, hogy házikolbász, házisonka ilyesmi, persze van aki itt adja fel, mondván, hogy a fene sem bírja megvenni ezeket a rendkívül drága cuccokat, ami rám is igaz. Éppen ezért sürgősen értekezletre hívtam összes magamat az irodámban ami jelenleg a WC és megtárgyaltuk a dolgot, hogy mi a teendő.Talán azt várod, hogy kompromisszumokat kerestem és kibúvókat, de elszántságom ekkor még topon volt és arra az elhatározásra jutottam, hogy amennyiben nem tudom minden alkalommal kifizetni ezeket a kajákat akkor nem zabálunk ilyesmit! Le is fektettem ezt ezt azonnal egy törvényerejű rendeletben, ami ma is életben van, 27000 forintos nyugdíjamból még elhízni is teljesítmény volt, nem hogy lefogyni. Ezzel beindult a reggelenkénti narancs ( kaptam anyámtól) alma hadművelet. Hogy én hogy utálom az almát barátom.... :)) De ez van és mivel, nem akartam az a tespedt értéktelen tollrágó maradni aki eddig voltam, és mivel meg akartam mutatni NEKED kedves olvasóm, hogy nem adom fel az első probléma láttán. Egyszóval elkezdtem a "változatos" gyümis reggeleket. Persze, hogy belázadt Pocak, mint a reklámban, de nem törődtem vele, inkább az ebédkészítésre koncentráltam, ekkoriban kezdtem el a paleós ebédeket kreálni, amit a fészre is feltöltöttem, hogy Te is kedvet kapj! Répaágyon maradék husikat vagy a magyar zászlót, sárgarépa zeller, brokkoli összeállításban tepsiben, tetejükön néha kifilézett csirkecomb, néha csak fűszer volt, de jól szórakoztam és rájöttem, hogy brokkolit nem lehet sütni, mert borzalmas. ellenben a zeller isteni sütve, csak van egy nem kívánt mellékhatása. Fickósít :))) Holnap folytatom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése