2013. január 26., szombat

Paleóm története

Tavaly karácsony előtt, talán szörnyű fényképeim hatására, egy általam mélységesen tisztelt költőnő Matos Maja különös levelet hagyott a fészes postafiókomban. Ebben a levélben leírta a már unalomig hallott összes érvet azon alkalomból , hogy mi a fenének is kellene lefogynom. nem látom a lányom esküvőjét, megáll a szívem, bla bla bla... Éppen be akartam zárni a levelet amikor megakadt a szemem egy szóképen " Paleolit diéta". Régebben is olvastam már erről a diétáról, de nem különösebben érdekelt, hiszen ezt is humbugnak tartottam, mint a többi ilyen csodadiétát. Természetesen már sokat gondoltam arra, hogy valamilyen szinten el kellene kezdeni a drasztikus fogyást, hiszen szó szerint egész nap a gép előtt tespedek író létemre.A karácsonyi zabálások sem igazán tettek jót vizilókarcsú vonalaimnak. Mérni ugyan nem tudom magam, nincs az a mérleg a családban, de hiszem, hogy a 200 kilót már elértem ekkorra. Szóval Paleolit diéta. Végigszaladtam a csatolt fájlokon, hisz Maja tartott annyira intelligensnek, hogy tudta, ha csatol valamit azt már el is olvasom becsületből, író ember létemre. Végigszaladtam és úgy maradtam! Azt éreztem, hogy ez a diéta vállalható. Húsimádóként mindenképpen! Én balga, azt hittem ha hús van minden van... Válaszoltam a kedves Hölgynek, hogy segítsen az alapokban, amire ő hamar visszaírt és megbeszéltük, hogy belevágok. Mint jó magyar dagadék meg voltam nyugodva, hogy most ünnepek előtt tök felesleges, ( ma már bánom azt a két hetet) és boldogan döglicséltem tovább, mint a dagonyázó vágósertés. De mint mindennek ennek is vége lett egyszer így 2013 január másodikán kelletlenül, dörmögve, de belekezdtem.Itt a blogban nem írom le a paleó szabályait, majd belinkelem és ha valakit érdekel keressen rá a gugliban, de kőkemény elhatározással elkezdtem életem első paleós napját a következő menüvel: Reggeli: 3 kemény tojás, 4 szelet vékony parasztsonka Ebéd: 3 db sült csirke alsó comb Vacsora: 3 szelet sajt, 3 szelet sonka Mit is mondjak? Kutya kemény első nap volt, azok után, hogy addig azért egy reggelim úgy kezdődött, hogy 3 szelet kenyér az ebédemhez pedig krumpli vagy rizs hegyeket faltam. Egye kutya, most jól megmutatom! Így gondoltam és a felsoroltakhoz megettem még egy narancsot. Nem lett jobb! Holnap folytatom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése