2013. január 31., csütörtök

Paleóm története VII. rész

No, ezt is túléltem!!! Látod, ifjú padavan erre való a paleolit táplálkozás. Nem, nem szünteti meg teljesen a köszvényt, tehát nem tehetsz úgy, mintha sohasem lett volna. DE!!! Viszont jól kezelhetővé teszi azt. Miért mondom ezt? Mint az előzőekben már említettem decemberben és januárban egy maratoninak számító 39 napos roham látogatott be hozzám, mint annak idején az Ideiglenesen Hazánkban Tartózkodó Szovjet Második Hadtest. Ők is jöttek, láttak(feléltek mindent) és jól nem akartak kimenni maguktól. Pont így jártam én is decemberben. Bekopogott a köszvény koma és penetráns szokása szerint vekni méretűre növelte a lábam és még beleállt a gyengébb ízületekbe. Én röhögve üvöltöttem - Mi van csak ennyit tudsz? Úgy támadsz , mint egy lány!!! Kevés vagy! És gúnyos mosollyal előkaptam a köszvény gyogyómat amit az ilyen rohamokra találtak ki. majd bicegve, botra támaszkodva kirohantam a konyhába tömni magamba némi süteményt a zsíros kenyér előtt. Erre meg a köszvény röhögte el magát és belekapaszkodott a fájó ízületeimbe és tojt rá, hogy hány kemó hatású gyogyót tömök magamba a kenyér mellett. 39 nap múlva is csak azért volt kénytelen távozni, mert akkor már egy hete paleóztam. tegnap amikor elkapott újra igen elkeseredtem. A botjaimon futóművet cseréltem hogy megússzam egy boxkiállásal a futamot bármilyen hosszú lesz is. Szomorúan bevettem az ilyenkor szokásos köszvényűzőt, okulva az előző roham sikertelenségéből és felkészültem a reménytelen harcra. Azám, de most volt egy szövetségesem akit méltatlanul nem vettem számításba. A paleó étrend amit egy nap híján egy hónapja követek szigorúan betartva. Így kettecskén egy éjszaka legyőztük az Ízületrágót! Hangsúlyozom egy éj! Szóval ennyit jelent! Hogy beszéljek kicsit a blogom fő témájáról, ne csak a kínjaimról elmondom, hogy itt van az a pont amikor elegem van a húsból. Sokadika lévén csak B minőségű csirkeszárnyra tellett és az bizony törött csontú itt ott véres áztatás után is. Szóval most az a képtelen helyzet állt elő amit magam sem tudtam eddig elképzelni, hogy jelen esetben élből nemet mondanék még a sült karajra is! Nem kell! Biztos nem tart sokáig ez a paradicsomi állapot, de jelenleg bejelentem, hogy gyümölcsnapot tartok! Narancsot és almát vágok egy tálba és beosztom! talán leszórom kis kókuszreszelékkel, de csak délután, hogy mivel az más napszak legyen benne egy másfajta íz! Így verem át magam tudatosan. Be kell valljam azért örülök neki, mert az utóbbi időben egyre többet nyávogok nektek arról, hogy úgy érzem megállt a fogyás minden erőfeszítés ellenére. nem látom olyan ütemben kisebbnek magam mint az első időszakban. Még a pofám sem lett keskenyebb! Most mondhatnátok azt, hogy jó jó, nem mehet mindig olyan tempóban, mint az első héten, de ere én azt mondom, hogy de igen menjen, mert én úgy akarom, és ha én úgy akarom akkor úgy is lesz! Van egy tervem! Annyira titkos, hogy csak veletek osztom meg! Tudom nem adjátok tovább! :))) A terv szerint mától korán reggel és kora délután is tornázok egyet, hogy jól kibabráljak evvel a leálló metabolizmussal. Hülye szervezet hát nem hozzászokott, hogy nem tömöm méreggel és annyira természetes lett neki ez az állapot, hogy betunyult, mint Csabika karácsonykor és elfelejt ezer fokon égetni! Na de most adok a pofájának! Ha nem volt jó a tisztességes napi egy torna ( azt sem bírtam végig)akkor uccu neki legyen kettő és lássuk hogy tolerálod kis szemétláda! Most ezt az írás közzéteszem és kiváltom azzal az első tornát hogy elromlott mosógépünk romjain kimosok keverőtárcsással és centrivel, az legalább olyan hajlongás és mozgás mint Norbi tornája, ha nem jobb, és egykor menetrendszerűen jöhet az edzés. Mindezt ma hús nélkül. ha ez nem elég, hogy ráijesszek erre a testre és elkezdjen újra ész nélkül fogyni akkor semmi. Ez esetben be kell vonni a legjobb fogyókúrás eszközt a villamost. ha aláfekszel akkor egyből húsz harminc kilóval leszel könnyebb. Persze ez vicc! Pár nap múlva beszámolok ez eredményről. A naplót pedig... azt majd holnap folytatom....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése