2013. február 1., péntek

Paleóm története VIII. rész

MIvel reggel nem biztos , hogy lesz időm vagy kedvem írni, ezért most éjjel, másfél órával éjfél előtt levésem a mai napi adagot. Ne feledjétek, imhol, a szombati malaszt árad szavaimból híveim! Szóval hála Hobónak? és az Ufóknak?, ma lettem egy hónapos paleós. Mér? valakinek meg szokták köszönni, én meg istentelen ember vagyok :)) Ebből az alkalomból ajándékkal kedveskedem ennek az elhízott torzónak. Mesteremmel Matos Majával hosszasan átbeszéltük a dolgot ( ő eleinte ellenezte, de a Csacsa makacs állatfajta latinul Simplex Onagris Csacsa azaz egyszerű mezei Csacsa) végül én győztem!Mint amikor Darth legyőzte Obi van-t! Így az lesz az ajándék ennek a belustult zsírt nem igazán égetni akaró testnek, hogy radikális változásokat eszközlünk, mint vezérünk az oktatásban. Rendeletben szabályozzuk és bevezetjük ( ugye milyen jól hangzik) a heti 3 tematikus napot azaz két gyümölcsnap és egy zöldségnapot hetente. Még így is marad négy sima amikor muszáj főzni. Következőképpen fog kinézni: Hétfő:, gyümölcsnap ( kipihenve a hétvége esetleges húsos túlkapásait)/ Kedd: sima húsos , kajás nap( paleo)/ Szerda: zöldségnap ( bármennyit bárhogy elkészítve)/ Csütörtök: Sima unalmas kaják/ Péntek: újabb gyüminap/ Hétvége: Ha úgy adja a tárca, mindent ami nem tilos :)))/ Mindezt azért mert most pénteken, gyüminap igaz? marhára jól éreztem magam és kivételesen nem fájt semmi, csak most éjjelre ráz a hideg a láztól, de ez valószínű influenza lesz. De amit tegnap nyávogtam a puffadt közérzetről az mára füst csupán. Emiatt határozott úgy Maja mester ellenére a nagypofájú padavanja, hogy bevezeti ezeket a tisztuló napokat. Persze érvényben marad a napi két torna is! Mit remélek ettől? Azt hogy nem a karácsonyfa alatt mutat majd a mérleg 50 kilóval kevesebbet, hanem a névnapomon. Úgyhogy belehúzunk! Nem ajánlom ezt más kevésbé indulatos emberkének, mert aki kisebb nálam az könnyen úgy járhat, mint ahogy Maja mesterem szemléletes, költői fantáziája leírta nekem. Csak fekszel otthon lefogyva fiam, de erőtlenül! Szóval Nem!Nekem lehet, mert ti lesztek az okos ember aki a más kárán tanul, vagy nem! Én meg a hülye aki a magáén sem! A drága Maja adott néhány életfontosságú tanácsot is eme drasztikusabb diétához amit minden paleósnak követni kell! Ez parancs! Két varázsszót mondok. Figyelmezzétek az igét, híveim! D vitamin cseppek ( napi egy csepp) és Aszkorbin sav. Előbbi azért hogy csontjaink rugalmasak maradjanak, hisz hogyan gyűjtenénk némi napot amiből nyerhetünk egy is Dét ebben a tetü időben. Itt jegyzem meg akinek ez mondd valamit, Hogy Gazsi bácsi még mindig lótetű!!! Az aszkorbin meg jobb mint a c vitamin és segít az immunrendszernek. Végül is ennyi haszna volt a mai napnak, hogy pálcát törtem eddigi fogyásom a tíz egynéhány kiló felett. Megmérettetett és könnyűnek találtatott! Tehát jutalomként húzok egy kicsit azon az orbitális szíjon! Kibírja az öreg Csacsa! Holnap azaz vasárnap folytatom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése