2013. február 12., kedd

Paleóm története XIX rész.

Három titokra is rájöttem agóniám során! Első az, hogy a fene az orcáját a köszvénynek, mert mindig a gyengébbet bántja.nem elég ez az ínszalag szakadás, még ő is idepofátlankodik! Csak azért, hogy többet kelljen menni ezzel a gyenge virgáccsal a wc-be. Második látomásom az hogy ez a sok kór és fájdalom tulajdonképpen az agyam generálta büntetés , nem képzelgés, az elvonások miatt.Vagyis engedte, hogy a nyomorult achilles egy rövid ugrabugrától sérüljön, rám szabadította a köszvényt, hogy jobban szenvedjek. Hátha megtörök! De innen üzenem, hogy úgy ütsz mint egy lány!!! Az öreg rockert nem lehet pár paskolással leteríteni. Nem tanult a marhája, hogy amikor 12 évvel ezelőtt meg akart ölni egy stroke-al, abból is röhögve jöttem ki! Legyek én a példa/ez hülye kifejezés/ arra, hogy nem kell feladni bármennyire fáj vagy nehéz!! Én az elpuhult fazon aki egykori laza énjéből akart élni, míg bele nem hal! De akkor jött az én csodatévő kedves angyalom Maja és megmutatta hogy mit kell tennem. Már csak miatta sem adom fel, és már bennem van, hogy azért is! Makacs egy ló tudok lenni. legjobbkor kattantam be ez ügyben! tartozom még egy megvilágosodással. Sokan kérdezték, hogy nem baj e, hogy ilyen túl gyorsan fogyok, még többen tudni szeretnék, hogy hogyan, hiszen ők is paleóznak.Tegnap rájöttem a válaszra. Kis nyugdíjamat egyből levonta a bank egy hátralék miatt. Hatalmas füles volt, de így lett a tegnapra tervezett sült csirkéből főtt farhát, na ezzel azt akarom kinyögni, hogy én 40 nap alatt nem csináltam magamnak paleós sütit, majonézt miazmást! Én valóban paleózom, azt eszem ami van: Répát mert olcsó farhátat mert olcsó és desszertnek almát, néha narancs, meg szalonna ritkán, abból sem a császár. Nem azt mondom, hogy nektek is így kell, csak azt, hogy egy ekkora felesleg, mint az enyém/ 80-100 kiló/ ilyen radikális lépéseket igényel. Így sem tartom elég kielégítőnek. Legjobb lenne ha csak fénnyel üzemelnék :)) Mentorom az elején attól féltett hogy ha kiéhezek akkor feladom. jelentem, nem adom fel soha. Ezt végigcsinálom ezegyszer!Ért annyi gúny és hátrány az életemben, hogy végig kell csinálnom, már csak az édes bosszú miatt is! És ezzel szolgálva azon keveseknek akik igazán szeretnek. Jelentem nekem is van hármas szentségem, nézzétek!
Farhát súlyzó és gyümölcs! most ezek az életem! Kielégítő az az endorfin mennyiség amelyet ezek szabadítanak fel bennem. Ma egész jó kaját csinálok a családnak és elképedve veszem észre, hogy már annyira nem zavar, hogy én nem ehetek belőle. kezdetnek nem rossz, hisz ez a 40 nap még csak egy lepkefingnyi próbálkozás egy semmi! Majd jövő ilyenkor! Naplóimat kiadom egy kötetbe szedve okulásul az utánam próbálkozóknak . Szerintetek? Na jó befejezem mert már csapongok, holnap jön a következő adag...

3 megjegyzés:

  1. Csak csodálni tudlak Csabám! :)
    Hidd és tudd, mi itt a keceliek aggódva, buzdítva és büszkén követjük göröngyösre sikeredett utadat a karcsúság felé.
    Tegnap megtaláltam azt a képed, ami számomra a lökést jelentette, Hogy írjak neked.
    Azon a képen egy egészen más( Külsőleg, belsőleg) embert láttam!
    Örülök, hogy megtettem azt a lépést!
    Veled vagyunk!

    VálaszTörlés
  2. Csaba kitartást!!! Példa leszel/vagy sokak előtt!!!
    Könyv: hm nem rossz ötlet! Képzeld magad elé, hogy szép karcsún dedikálsz a könyvbemutatón!!! Tetszik, ugye?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Maja! Nani, volt már bemutatóm, dedikáltam sokat, és igazából soha nem élveztem a felhajtást, köszönöm buzdításod!

    VálaszTörlés