2013. február 10., vasárnap

Paleóm története XVII. rész

Bár a paleolit étrend majdnem minden kínra hatásos erre azért még Samu a Vértesszőlősi előember sem lehetett felkészülve. Ekkora kín a világon nincs. Bár való igaz kifejezetten jótékony hatása is van a dolognak. Estére már annyira fájt, hogy nemhogy enni nem bírtam, de létezni is alig. Olvasóm, ha nem bírod abbahagyni a zabálást csak roncsold szét részlegesen az achillesedet / hogy melyiket az szabadon választott/ és garantálom a fogyást! Na ez a csodaszer a paleó mellett. A Csacsa update! Enni nem tudsz annyira fáj, vagy ha tudsz akkor nem bírsz kimenni a hűtőig és ne aggódj, ilyen esetben mások gondosan betartják a diétádat! Nem kapsz zabálni vég nélkül! És hiába hozzák be a kis bödönkét, hogy ne kelljen kimenni pisilni sem, azért ahhoz is fel kell állni és az a pokol. Nem beszélve a nagyobb ügyekről. Hidd el ilyenkor hajlamos leszel a hisztire, önzőségre és a durvaságra. Történt, hogy tegnapra már annyira zavart engem is a három napja tartó fürdés hiánya, hogy elhatároztam, mint az egyszeri királyfi, elmegyek szerencsét próbálni és lesz ami lesz valahogy bezúdulok a kádba.Könnyedén felugrottam a fotelből, s nosza nyúlok a mankóért, de a bokám máshogy döntött, még annyira sem volt hajlandó megtartani amíg a támaszt a hónom alá csapom. Úgy tottyantam vissza a fotelbe, mint egy betontömb. de nem arról vagyok híres, hogy ez eltántorít! Hopp le négykézlábra és mászni kezdtem, ami ekkora súlynál nem egyszerű,ekkor csendült fel hátam mögött két gúnyos kacaj amire csöppet se higgadtan válaszoltam. nejem s sógornőm szórakoztak kiválóan a lajhárszerű bemutatómon. Mondanom sem kell, hogy az az üvöltés amit tegnap este az egész ország, sőt néhány szerencsés azon kívül hallott, az én voltam. De a pusztító düh ebben a nyomor állapotban használ, hisz egyből kettesbe kapcsolva iszkoltam a fürdőig és ott iszonyat erőfeszítéssel de bele tudtam csobbanni a jéghideg kádba. Ezt a történetet csak azért mondtam el, hogy értsd, amilyen állapotban vagyok felesősödött bennem az elviselhetőség határán is túl az édesség iránti olthatatlan vágy,hatalmas krémes tortákról vizionáltam, ha akkor elém tesznek egyet, morogva befalom boldogan elfeledkezve a paleóról és a határtalan könnyebbségről amit nekem adott. És lőn! Torta ugyan nem, de megláttam egy megkezdett Milkát amit a sógornőmék majszoltak, fel sem kellett volna állni érte. Csak kinyújtom a kezem és az édes élmény azonnal hatni kezd! Hol van ilyenkor az ész? Ha az nincs , hatott a kötelességtudat. Egyfajta szeretetet érzek irántatok kedves olvasóim! nem csalhatlak meg benneteket, még annyira sem, hogy egy kis kockát bekapok a csokiból és közben itt a kitartásról prédikálok, mint Bugyin kapitány Oleg Kosevojnak! Ígyhát nem nyúltam a csábító csokiért,helyette a fészen néhány számomra is ehető édességreceptért kuncsoráltam, amit meg is kaptam, de elkészítésében fájdalom, megakadályoz a fájdalom! Mai gyüminapom is az alma , narancs kettősség közepette telik majd. Sokan mondják, hogy gyors a tempóm a fogyásban. Nem! Egyszerűen nincs más választásom! Paleóm kezdetén egy 38 napos köszvényrohamom volt, ami gátolt abban, hogy kotyvasszak magamnak okos kis ételeket, most pedig ez a szakadás! Hatalmas erőfeszítés ilyenkor minden, máskor hétköznapi mozdulat, és olyan izommunkát igényel, hogy még a legvadabb tornát is túlszárnyalja. Közben önként vállalt gyümi, zőccség napjaim is olvasztják a hájam. Nem adom fel, bármilyen alattomos édesség vagy puha kenyér támadás mérgezi érzékeimet, még legalább két évig itt boldogítalak benneteket. Mára ennyi, holnap folytatom... Itt egy bizonyító erejű fotó , hogy még sántán is tudsz tenni valamit a gyorsabb zsírégetésért.

6 megjegyzés:

  1. Nagy respect!
    Én is üvöltöttem volna velük, sőt... :( Szégyellhetik magukat. :(

    VálaszTörlés
  2. Csabám! Pihentesd, borogasd, kenegesd fájó bokádat!
    Most mondhatnám, de nincs értelme, hogy megmondtam, ne erőltesd túl magad. BETONFEJŰŰŰŰŰŰŰŰ!
    A súlyzót, meg nem két újjal fogjuk,mint a fogpiszkálót, hanem rendesen, marokba! :)
    Veled vagyunk! (nem röhögünk, mert nem láttunk! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy csak azért nem , mert nem láttál :))) a súlyzónak elég két ujj is! Szítment, egye fene, majd előfizetek egy paleós tolószékre! Achilesnek nem használ a kenőcs, jég kell, de mire beérek vele a hűtőtől elolvad. Nem is zavar, picit ha rá tudok állni, igaz kisebb intezitással de jön a torna! Gondoltad volna, hogy nem a dagadtságba fogok beledögleni? Egészen káprázatos jövőkép! A paleó első áldozata :) Na ez tetszik !!!

    VálaszTörlés
  4. És ha kidugnád a lábad az ablakon? Ott fagy! :)
    Mindent kitalálok, hogy ne legyen igazad, azzal a hősi halott teóriáddal!
    Különben sem a paleotól, hanem a túlzott tornától jutottál ide. Nem látod be? :)

    VálaszTörlés
  5. nem jó, azonnal felfázok és annyi, igazad van a torna a bűnös, nem is csinálom bosszúból egészen holnapig, addigra a statisztika szerint már javulnia kell. de a karom rendben van és a súlyzót le sem teszem. Örülsz, hogy ilyen engedelmes tanítványod van?

    VálaszTörlés