2013. február 28., csütörtök

Paleóm története XXXV. rész

Jó hajnalt kedves Olvasóm! Ma korán írok bejegyzést mert holnap szüleimnek aranylakodalma lesz és én csinálom az ebéd minden hús összetevőjét a sülteket a hidegtálhoz. Paleós mennyország! Tegnap újra megszilárdult a hitem az önzetlen emberi segítségben. Képzeld el, hogy pár napja mesterem Maja a nagylelkű, felajánlotta, hogy küld nekem egy Béres cseppet.Olvasván haldoklásom. Nos, tegnap megjött a kis csomag ami első fogásra sem egy üvegcsét tartalmazott. Egyből felseljett bennem gyermekkorom mikulás estéinek emléke, és bár szégyen ezt leírni, de mohó izgalommal bontottam ki a borítékot. Vitamin Nírvána fogadott benne! Szelén, aszkorbin, multivitamin, és két üveg Béres. Elszorult a szívem, és egy pillanatra nagyon elérzékenyültem. Ez annyira szokatlan és csodálatos dolog, hogy valaki önzetlenül és ilyen mértékben segítsen rajtam, hogy teljesen ellágyultam. Hiszen ez a csomag most nekem az életet az élhetőséget jelenti. Annyira ki van kopva belőlem a vitamin mint írtam, hogy már elviselhetetlenek a fájdalmaim. Nosza vettem be belőle ahogy dukál. persze nem azonnal hatnak ezek a cuccok, így még aludni nem tudtam, legalábbis fekve, de ülve már igen ami hatalmas haladás. Draga Maja, ezúton is hálásan köszönöm nagylelkűségedet és gyors segítséged!!! Tegnap végül is lett némi kaja. Csodák napja ugyi? Apám hozott némi csikeszányat tudván, hogy hó elején a bankunk hogy elbánt velünk és az uccsó nap a hónapből má biztos nincs kaja. Nem annyira szeretik a kölykök ezt a kaját se sülve, se rántva ezért megcsináltam pörköltnek tészta híján krumplival, nekem répával. Ezt sem szerették, sült krumplit ettek! Én annál inkább! Adtam az érzésnek egy nagy adag hagymával alá, ami olyan szaftot csinált, hogy megállt benne a kanál. Nos, ezt én tetéztem azzal, hogy akkor ettem amikor kihült és ez a szaft megkocsonyásodott. Marhaság, hogy elcsapod tőle a hasad, jó paleós gyomor a citromos vasat is azonnal széttépi. Délelőttről maradt lekváros sült almám , azt ettem vacsorára öt óra körül. Mostanában (két napja) esténként mindig ráz a hideg és azt érzem, hogy mindkét lábamat támadja a köszvény. Érdekes jelenség, mert kb hajnalig tart ez az állapot és négy óra körül mintha elfújná a hajnali szellő. Onnantól egész estig nem is érzem,Most hogy múlnak az izomfájdalmak azon tűnődöm, hogy hogyan edzhetnék. Ez nem megint konok telhetetlenség, hanem mozgás iránti vágy. Sétálnék én legszívesebben, de az achilles szakadásom még nincs olyan állapotban hogy akár a kapuig is kimenjek. Ezért kitaláltam valamit, igaz csak hétfőtől tudom csinálni, mert annyi solgom lesz a hétvégén. Szóval, lelülök az ágy szélére és a botom a nyakamba veszem , így tárva ki a két karom és elkezek forogni mindkét oldalra, és ha már unalmas akkor törzshajlítással csinálom. Ez, reményeim szerint pont a derék és a hasi résznek segít. No, meg persze ha éppen nem néztek ide még kicsit bicepszezek is a súlyzómmal. Ha meggyógyul ez az acchilles akkor jöhet Norbi mester 42 perces tornája persze tanulván az előzményekből csak egyéni ütemben, semmi hirtelenkedés, de szerintem ez még odább van. Jövő héten fizu és újra beépül az étrendembe a zöldség és a gyümölcs 80 % ban ahogy a csóróság előtt Persze csak akkor ha Klébersberg Kúnó is úgy akarja. Róla nevezték el az Iskolák Állami Lerablóját akik azóta sem fizetik az eddigi teljes járandóságokat a pedagógusoknak. így én is csórósodom. Látszik hogy az egykori miniszternek csak a nevét, de a szellemiségét nem vették át nagyjaink. Ez van! Samu azóta kerül álmomban mióta ülve alszom és ez mélyen sért, mert meg akarom kérdezni tőle a marnírozott őspatkány receptjét. ha meglátogat majd átadom nektek is! Befejezem mára, legyen csodás napotok, holnapra csinálok képriportot az általam sütött húsok orgiáiról hogy én is tudjak mutatni valami nyálcsorgatót, addig is itt a csirkepöri képe:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése