2013. február 5., kedd

Paleóm története XII.rész

Tudom, hogy hülyeség, de tegnap este elgondolkoztam azon, hogy mi lenne, ha bevegásodnék? Aztán egyből rájöttem, hogy hülyeség! Miért is? Tegnap isteneknek való sertéspörköltet kreáltam, de miután ebédeltem belőle iszonyat lelki ismeret furdalás tört rám. Valahogy elnehezültem tőle, de csak a tudatom játssza ezt a kicsinyes játékot. Mióta paleózom egyfolytában. Ha olyat eszem ami ízlik is, egyből azzal büntet az agyam, hogy azt sugározza: Ettől híztál öcsém, hiába fogyózol! Mert a társadalmi előítéletek a kövérekbe sulykolják, hogy ami jó az káros!Az a sok "ne zabálj annyit" felkiáltás, pont amikor kedvenc krémes sütidben nyamnyogsz, vagy amikor másodjára szedsz a vasárnapi rántott húsból. "Azért vagy ilyen dagadt, mert folyton zabálsz és nem ismersz mértéket" Dörgik! És erre lassan kialakul benned,hogy ami jó az nem lehet egészséges! észrevetted már, hogy soha nem azok mondják ezt akik szeretnek? Pedig lehet, hogy nekik kellene, hisz ha valaki kíméletesen , szeretettel előadná vagy elvenné azt a második szelet sütit előled kárpótolna egy csókkal vagy simogatással, lehet nem kerülnél ide hogy olvasd egy másik kövér ember sirámait, mert felismerni véled benne a magad problémáit is, és olyan jó ezt más szájából hallani!!! Szóval megszólal benned ez az átkozottul sovány és izmos, hölgyek esetében vékony derekú , csinos kisördög és a lelkiismeretedre appellálva elintézi, hogy érezd magad bűnözőnek amiért ízlett a falat. Ezért gondolkodtam el a dolgon, de azután egy jól irányzott balossal állon csaptam a nyálas szépfiút így békén hagyott egész nap. Este persze újra megjelent! Mikor lefekszem hajlamos vagyok méricskélni a kezemmel legfájóbb pontomat a hatalmas, hegynyi hasam és esküszöm a gyüminap után érezhetően kisebb volt. Persze tegnap a szarházi ördögöm elintézte, hogy nagyobbnak érezzem, akkorának pont, mint a diéta előtt! Ez lehetetlen, hisz lássuk a tegnapi menümet! Reggeli: 3 tojásból és egy 8-10 centis kolbászból rántotta, kis fej hagymával. 10 körül egy alma. Ebéd: 2 evőkanál sertéspörkölt 2 főtt répával. 4 körül alma. Vacsora: 2 hideg sült szárnya 2 szelet sajt 1 fél mangó és egy mini banán. Ennyitől lett az a hatalmas teltség érzetem és nőtt a hasam duplájára Szarrágó a rossz ördögöm szerint. Közben az agyam tudja, hogy szűkebb a gyomrom és azért érzem ezt, és a nagyobb has érzete attól van, hogy máshogy fekszem, de lelkileg zavaró és lassan elhiszed, hogy így is van. Mégsem leszek vega egyrészt mert imádom a húst, akár enni, akár simítani egy nőn :)), másrészt mert ha mindenről lemondok, hamar szentté avatnának, pedig nem vagyok megkeresztelve. Hiszen hat hónap leforgása alatt leszoktam a cigiről, alig iszom, ártatlan vagyok szexuálisan valamint ha a húsról is lemondanék, egyből egy aszkétává , egy bibliai szentté nemesülnék nemzetgazdaságunk legnagyobb bánatára. Hisz aki nem fogyasztó az értéktelen! Így továbbra is eszem húst dögivel, ha van miből éppen. Szarrágónak pedig befogom a száját az ilyen tematikus napokkal, mint a mai is, hisz ma zőccségnap van!!! De ma felkészültem, nem úgy, mint a gyüminapomon. Rendelkezem cirka egy kiló sárgarépával, két zellerrel, hagymával, vörös káposztával, karalábéval és fokhagymával.Ebből alkotok hamarosan egy tálat egész napra amiből lehet csemegézni, holnap mellékelek róla képet. Nyolckor a tiltás ellenére is torna jön, egy laza 42 perces Norbi celebrálásával. Ő az egyetlen püspök kinek miséjét hallgatom és aktívan részt veszek benne azaz fújtatva , hörögve, ministrálok neki, tagnap a mosás úgy kifárasztott reggel, hogy bevallom nektek ifjú padavanok, mesteretek a sötét oldalról elkummantotta a második tornát! Az vesse rám az első követ akinél éppen van!Tehát felkészülni a zőccség napra, Vigyázz kész, rajt!!! Holnap beszámolok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése