2013. február 17., vasárnap

Paleóm története XXIV. rész.

Bármennyire is hasznos, és talán jobban érzem magam, most kezd hatni a feszített tempó amit diktáltam. Paleós elvonások, + köszvény iszonyat fájdalmai együtt = Tököm kivan! Ráadásul ez az intenzív szeretet ami eláraszt nap mint nap és a kiegyensúlyozott lelki élet mind mind ara ösztökél, hogy lépjek! Lépjek valamit! Még mindig nem fogod azt olvasni tőlem, hogy feladtam és boldogan röfögve befaltam 6 db zsíros kenyeret, lila hagymával. Nem! Ennél szilárdabb vagyok.Meg nincs itthon zsír!!! Ha egyszer feladom akkor az nem ez az életforma lesz, hanem ez az egész alantas cirkusz amit életnek hívunk. De az nem most lesz! Tehát lépek! Egy újabb elvonás következik ma, már életbe is lépett ezennel. Léböjt kúra! Pár napig biztos menni fog, én öt napig szeretném, s meg is érdemlem, ha egy zsíros répáért vagy egy kásás almáért feladom a léböjtöt. Tegnap este, amiatt hogy ne zörögjek kora reggel a konyhában, összeturmixoltam egy befőttes üvegnyi céklát két pohár ásványvízzel. Ezután leszűrtem, na ez nem egyszerű, mert rost az van benne bőven! Lett ebből úgy 3 deci undorító löttyöm! Ez lesz a reggelim. Azért utálom a céklát immár 40 éve, mert az oviban a drabális Lakatos Marika mindig azzal szórakozott, én lévén a legkisebb, hogy maga mellé ültetett és kinevezett az ő babájának és ebédkor megtömött. Persze a mini dinoszaurusz minden kaját imádott kivéve a céklát így belém tömte mindet, sőt a jó "anya", még repetát is kért!Ha nem ettem meg akkora fülest kaptam, hogy ott is kimentem ahol nem volt ajtó. Csoda hogy utálom még a szagát is? De most muszáj, persze nem olyan tudományos maszlag miatt, hogy vas meg antioxidáns és egyéb marhaságok, nem! Nincs egy kanyim sem! Ellenben céklám igen! Napközben, hogy ne unatkozzam csinálok egy gyógytea koktélt. Nos ez így néz ki : 3 liter vízbe két marék szárított csalán, egy kis marék citromfű és néhány szárított hársfavirág, mert az vérnyomás emelő és abból nem lehet sokat, hisz nincs píz a szokásos vérnyomás gyogyómra. Ez fogja kitölteni a délelőttömet. És még egy dolog! Olvastam, hogy léböjt alatt szigorúan tilos minden edzés, vagy megerőltető testmozgás,. Ez nekem persze vörös posztó. Ezért a szokásos karonténti három alkalommal végzett 6x8-as bicepsz szériát lecsökkentem 5x7-re. Ennyit hajlandó vagyok engedni. De a 15 kiló és a napi 3 alkalom marad. Így eljutunk az ebédig ami nekem paradicsomlé lesz. Szigorúan házi, mint a cékla, tehát óhne tartósító és egyéb marhaságok. Délután ha megéhezem szintén a gyógytea. Este hat után már csak bubimente ásványvíz. Holnap pedig, hogy bele ne fásuljak, felcserélem a céklát és a paradicsomlevet.Szerdára tartogatom az aduászt! Van egy kiló répám! Az abból kinyert semleges löttyöt a céklával keverem majd. De ha addig túlélem, már úgysem fognak érdekelni az ízek. Talán ez a kúra a kúrában megszabadít a köszvény általi fájdalomtól. Ja és hogy legyen min elcsábulni közben ha gyenge jellem lennék. Még főznöm kell egy adag slambucot is ropogós tepertővel, ebédre a családnak. Ha minden összejön ma meg tudom mérni magam, ha így lesz akkor holnap beszámolok az eedményről, de mostanra már eleged lehet belőlem mára hisz a mai adag Csacsa keserű pirula épp most csúszott le a torkodon. Holnap jön az újabb adag...

1 megjegyzés:

  1. A lényerés, nagyon tré dolog. Úszik a konyhám, sok a hulladék, kevés a lé. Ollé! :)
    Te, azért, csak facsard Csacsa! :) :) :)

    VálaszTörlés