2013. január 30., szerda

Paleóm történeteVI. rész

Hullámzások..... Iszonyat lelki teher minden fogyókúra! Engem, mivel hatalmas állat létemre, igen érzékeny ember vagyok, nagyon meg tud viselni. Mint már mondtam régebben, magányos harc ez. Ha pedig igazából nincs sok inger, megerősítés ami a külvilágból ér, fokozottan depresszál a dolog. Nem minden nap egyforma!!! Ez az alaptézis! Egyik nap sokkal jobban érzed a fogyást( s ettől elszáll az agyad, tervezni kezdesz botor módra), másnap pedig, mint ma is, azt érzed, nem is annyira nagyszerű amit eddig tettél, jön a lelkiismeret furdalás, nálam konkrétan, mi a fenének ettem meg tegnap vacsorára ( 15 óra) azt a nyomorult sült szárnyát? Biztos attól vagyok ennyire dagadt! Ez ilyen! Marhaság, mert semmi nem változott, csak nem úgy hajlik a derekad vagy nem úgy hurkásodik a háj a hasadon. Röhejes, de megosztom veletek, a hason a háj egyre lejjebb száll, szóval vannak időszakok amikor nagyobb az alhason lévő hájréteg mint eddig, valahogy gravitál és lejjebb csúszik az egész cucc. De persze a gyomor résznél már egy almától is kidagad. Ez nálam rengeteg érzelmi hullámzást okoz, és ilyenkor azt bántom akit nem kellene. Ezúton is MEA CULPA! MAXIMA MEA CULPA! Sokat segítene ebben az időszakban a gyöngédség a partner részéről egy ölelés egy érintés, ezzel is jelezve, hogy értékelem amit csinálsz. De mi csak menjünk tovább kitartóan, ennek hiányában is!!! Egy hónapja csinálom csupán, de az eredmény fegetesen jó, még ha egyenlőre csak az arcomon veszed is észre. Én már érzem a belső változást is. Az önbizalommal együtt ma reggel megjött a várva várt köszvény is. Soha nem hiszek a jeleknek(én marha), hét elején megemeltem valamit amitől kifordult a bal vállam és annyira nehezen gyógyul, hogy fel kellett volna ismernem, nem kóser a dolog. Jön a köszvény! És hurrá, ma reggelre teljes erővel beleállt a bokámba is! Igen tapintatos a régi barátom mert a bal váll és a jobb boka a támadási területe, hogy kiegyenlítse a béna bicegésemet. Ez kimondottan használ a kirobbanó kedélyállapotomnak, de legalább enni nincs kedvem és amit nem zabálok meg attól nem hízok! Majd délre sütök szárnyat, a családnak az íncsiklandó krumplival, nekem csak magában, mert köszvényroham esetén a zöldség is kerülendő.( Jó a krumplit amúgy sem enném, nem lehet, de ilyenkor én répát kapok). Colhicum Dispert reggelire és a jövőbe vetett töretlen hittel felvértezve, NEM ADOM FEL!Igaz a tornát bizonytalan időre hanyagolom, mert csak bottal tudok megállni. Így továbbra is naponta itt boldogítalak benneteket, hogy ti se ússzátok meg!Ezért, holnap folytatom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése