2013. január 29., kedd

Paleóm története V. rész

Tehát a mozgás! Igen sarkalatos pontja a diétámnak, mivel legalább annyira nehéz elkezdeni, mint a 4-es metrót. nem csupán lustaság, dehogy! Egy ekkora bálnának mint én még a sarokig is nehéz elmennie, hiszen hatalmas hasától beáll a gerince, fáj a bokája , ilyesmi. És persze az áldott köszvény ami megédesíti mindennapjaimat. Nem mellesleg pozitív tapasztalat, hogy a paleó étrend erre is megoldást jelent.Egyszóval elszántam magam. Sokan mondják jóindulatúan, hogy eleinte csak sétálj kicsit. Nos! Ez bármennyire is egyszerű, egy ilyen dagadéknak a halála. Miért is, hisz csak lépegetni kell? Mert állandóan kigúnyolt egónk, már alig alig viseli el, hogy megjegyzésekkel illessék, ahogy padtól padig vonszolod magad. Jobb esetben! Én kertesben lakom és itt nincsenek padok. Mit csinál ilyenkor végletekig elhízott hazánk fia? Villanyoszloptól, villanyoszlopig lopakszik és ott megtámaszkodik, mert a szomszéd kerítésén mégsem csünghet. Mókásnak és hihetetlennek tűnhet ez átlagos testalkatú olvasóimnak, pedig ez van! Na ezért nem szeretünk közszemlén haldokolni. Másik aranyos tanács! Valamelyik reggel, szívből szeretett , egyébként nagyon csinos, unokahúgom azt javasolta, hogy kezdjek csak napi öt guggolással. Ennél nagyobb butaságot nem is tanácsolhatott volna egy majd 200 kilós embernek. Azért írtam a majd 200 kilót mert tornával csak akkor kacérkodj ha már elmozdultál a kezdő súlyodról!Szóval a guggolás! Meg ne próbáld!!!! Legalábbis ekkora súllyal mint az enyém. Tapasztalatból tudom, hogy térdízületeid úgy csúsznak szét, mint piás macska lábai a jégen. És az nem áll össze újból! A guggolás majd jövőre, amikor sovány 150 kilós leszel. Én egyszerűen megoldottam. Az általam az eredményei ( nem stílusa) miatt nagyon tisztelt Schobert Norbi Duci tréningjéhez nyúltam, mint már annyiszor mikor tornázni kezdtem Ez a cucc igen jó, mert komplex és vigyáz arra, hogy ne terheld az ízületeidet. Más kérdés, hogy a 30 perces programból ez esetben már a 20. percben kiszálltam izzadtan lihegve az első pár alkalommal de mára végigbírom, nem gond nélkül, de megy. Hidd el olvasóm itt is mint mindenben a fokozatosság a jó választás. Márciusban már vállalkozni fogok hosszabb sétákra is. nem is igazán a fogyásban segít ez a tinci tánci, hanem megerősíti elplöttyedt izmainkat. Tehát a napi, de legalább heti 4 alkalommal végzett torna és a paleó étrend, biztos sikert eredményez! Holnap folytatom... Ja és itt szeretnék reagálni a kedves támadásokra amit privátban kapok ebben a stílusban: Minek zabáltál annyit hülyegyerek, most nem lennél ekkora! Nos ez általában a legnagyobb tévedés és társadalmi dogma, hogy akkor vagy csak dagadt ha sokat zabálsz! Esetemben, minden ismerősöm, még a legközelebbiek is hajlamosak elfeledni hogy 12 éve három hétig feküdtem az intenzíven egy kedves betegség az agyi érkatasztrófa azaz a stroke látogatásakor, mely kór agyamnak azt a részét támadta ami felelős a súly megtartásáért, de minden sorstársamnak volt ehhez hasonló betegsége, mint a cukor vagy bármi. Olyannal még nem találkoztam aki tudatosan zabált volna, mert élvezte, hogy ne tud menni! Erről ennyit, most és utóljára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése